zondag 21 april 2013

De klad erin...


Sja, het is wat stilletjes hier de laatste tijd.
Maken we niks meer mee dan? Jawel, zat. Maar ik merk dat ik me er de laatste paar weken een beetje toe moet zetten om iets op m'n blog te schrijven. Ik vermoed dat dat door de tijd van het jaar komt. Het is langer licht buiten, de wereld ziet er anders uit, waardoor ik met andere dingen bezig ben.
De afgelopen maanden ben ik behoorlijk actief geweest op m'n blog. En het was ook leuk om te doen. Maar nu de lente is aangebroken en de zomer straks komt, merk ik dat m'n aandacht naar andere dingen uitgaat.
Stoppen doe ik niet en wil ik ook absoluut niet, want de schrijfsels die er nu op staan, wil ik niet kwijt, daarvoor zijn ze me teveel waard. Ik heb alleen het idee dat het bijhouden van zo'n blog meer iets is voor de koude en donkere winterperiode. Dus, het blog blijft, maar het zal hier wat stiller zijn gedurende de komende lente en zomermaanden. Publiceren zal ik nog wel, maar een beetje minder.
Maar dat komt in het najaar vanzelf weer op gang
Ik wens iedereen een mooie lente en een prachtige zomer toe!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten