vrijdag 15 maart 2013

Verjaardagsfeest Kirstie

Vandaag vieren we feest! Want Kirstie hoopt a.s. maandag 44 jaar te worden. Maar omdat de maandag niet echt een geschikte dag is om je verjaardag te vieren, doen we het vandaag maar. De vrijdag is daar een prima dag voor, want dan heb je de rest van het weekend voor jezelf.


Gisterenmiddag, voor dat m'n schoonouders kwamen, ben ik naar de Schoof gereden in H.I. Ambacht. Naar de winkel van Calkhoven. Barbara Calkhoven kennen we uit De Ark en zij heeft in de audiozaak van haar man een hoek met sierraden. Kirstie had er een mooie ketting gezien, van TOV in de kleur rosé. Ik had eerder deze week Barbara al ingeseind, dus hij lag keurig ingepakt klaar. En bij thuiskomst heb ik hem - toen we nog samen waren - gelijk gegeven want dat vond ik eigenlijk wel zo leuk. Ze was er erg blij mee.

Van Papa & Mama en Gert & Annette kreeg ze een zilveren ketting met een medaillon en bijpassende oorbellen. En ook dat viel goed in de smaak.

Maar goed, vandaag vieren we dus voor familie en vrienden Kirstie's verjaardag. Rond een uur of 5 kwam m'n zus met Janneke en Rosalie. Ze waren de eersten. En al snel volgenden Pa en Ma. En Peter kwam tegen een uur of 6 ook uit z'n werk.
Rond 18.00 uur ben ik de keuken ingegaan om een grote pan Pilav te koken. Ik ben alleen een beetje uitgeschoten, want zo ongeveer de hele straat kon mee eten.
Maar goed, het smaakte iedereen prima en er was dus voldoende.
Tegen 19.00 uur kwamen Dick en Nicole met Thijs en Mees en later Frans & Paula en Hugo en Sylvia. Dat was even een soort "De Filistijnen over u", want het werd ineens druk.

Het was een gezellige avond en rond 23.00 uur was iedereen weer weg. Lekker op tijd en da's ook wel lekker, dat het niet zo heel laat wordt. Want morgen wordt een drukke dag! Maar daar bericht ik morgen over.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten