zondag 11 november 2012

Vogelpindakaas: het is ontdekt!

Vorige week, schreef ik over het pindakaas-vogelhuisje. Zeker tot afgelopen donderdag, zo'n 4 dagen dus, heeft het geduurd. Maar de vogeltjes hebben het huisje ontdekt!

In 1e instantie dacht ik een miskoop gedaan te hebben, want het potje pindakaas bleef maar onaangeroerd. Daarom heb ik er maandagavond een zitstok aan gemaakt, want ik vond dat ze er niet goed bij konden.

En ja hoor, vrijdagmiddag zag ik al dat er een klein putje in de pindakaas zat. En toen ik vanmorgen keek (zie foto), zag ik dat 'ie nu echt helemaal ontdekt is. Allemaal kleine putjes van de snaveltjes in de pindakaas. Ik hoop het vandaag nog een keer te zien dat ze erbij zitten, een foto volgt dan natuurlijk direct!
Ook het net met pinda's is ontdekt: hij is helemaal leeg gegeten. Hetzelfde verhaal bij de SPA-fles met vogelzaad: bijna leeg!
Maar, toch leuk om te zien dat er van gegeten wordt, dan doe je het niet helemaal voor niets.
Het zal de afgelopen week, terwijl we aan het werk waren, wel een groot vogelfestijn in de tuin geweest zijn. Ik zal eens zien of ik er een webcam op kan richten en of ik het beeld via dit blog het internet op krijg.
Tot die tijd: foto's.









Geen opmerkingen:

Een reactie posten